POGOJI POSLOVANJA

1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetjeLNS, Jurij Šlehta s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo Jurij Šlehta. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji.

2. Plačilne metode

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetjeLNS, Jurij Šlehta s.p. (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo Jurij Šlehta. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji.

  • Plačilo po predračunu – Če ste se odločili za plačilo po predračunu, boste po oddanem naročilu in pri potrditvi naročila prejeli vse podatke za nakazilo. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na vaš naslov za dostavo.
  • Plačilo po povzetju – Plačilo po povzetju je primerno v primeru, če želite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Ker je pri plačilu ob prevzemu možno le plačilo z gotovino, morate biti, ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu osebno prisotni. 
  • PayPal

Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papir), ki služi kot garancija in veljaven dokaz za reklamacijo.

3. Cene v spletni trgovini

Vse cene so v EUR. Cene vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene objavljene s strani podjetja LNS, Jurij Šlehta s.p. v času, ko kupec potrdi naročilo v spletni trgovini. Nekatere slike proizvodov so simbolične. 

4. Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

5. Dobava in dobavni rok

V spletni trgovini lns.si strmimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Vaše naročilo je obdelano še isti dan in o obdelavi prejmete obvestilo. Naročila vam skušamo dostaviti v najkrajšem možnem času, najkasneje v 10 delovnih dneh. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije in kurirsko službo GLS. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije
Kupljeno blago v vrednosti nad 70,00 EUR po pošti pošljemo brez stroškov poštnine

Za neprevzet paket naročniku zaračunamo stroške pošiljanja in stroške vračila neprevzetega paketa.

Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se kupcu v paketu preda pripadajoča dokumentacija in sicer račun, pravilno izpolnjen garancijski list in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. V primeru, da izdelek izročen kupcu v garancijskem roku ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva od ponudnika, da ga v primernem roku popravi ali če tega ne stori, da mu namesto njega izroči izdelek, ki brezhibno deluje.

Stroški poštnine : 5,50€ (za plačila s kreditni kartico, paypal ali po predračunu) dostava v Sloveniji (v primeru plačila po povzetju) je poštnina 6,50€. Za naročila nad 70€ je dostava brezplačna.

Strošek poštnine v ostale države EU: 15,90€. 

6. Tehnični postopki za sklenitev pogodbe

Postopek nakupa na spletni strani LNS, Jurij Šlehta s.p. poteka po naslednjih korakih:

1️⃣ Kupec izbere izdelek ali storitev in ga doda v košarico.
2️⃣ Kupec lahko v košarici pregleda izbrane izdelke/storitve, spremeni količine ali izdelek odstrani.
3️⃣ Kupec nadaljuje na blagajno, kjer vnese zahtevane podatke za dostavo in izbiro načina plačila.
4️⃣ Pred oddajo naročila sistem omogoča pregled celotnega naročila in morebitne popravke (spremembe izdelkov, količin, naslovov, načina plačila ipd.).
5️⃣ Kupec naročilo potrdi z gumbom »Oddaj naročilo«.
6️⃣ Po oddaji naročila kupec prejme na elektronski naslov samodejno potrditev prejema naročila. Pogodba o nakupu se šteje za sklenjeno, ko kupec prejme potrditev naročila.

Pogodba (naročilo in račun) se elektronsko arhivira na strežniku podjetja. Kupec lahko do podatkov o naročilu dostopa na zahtevo preko e-pošte info@lns.si ali na telefonski številki 041 400 550.

7. Zakonsko jamstvo za skladnost blaga in storitev

LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje, odgovarja za skladnost blaga in storitev s prodajno pogodbo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Če je blago ali storitev neskladno s pogodbo, lahko potrošnik v roku dveh let od prevzema blaga ali od opravljene storitve uveljavlja pravice iz naslova zakonskega jamstva za skladnost. Potrošnik mora prodajalca o neskladnosti obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je neskladnost ugotovil.

V primeru neskladnosti ima potrošnik pravico:

  • zahtevati vzpostavitev skladnosti blaga ali storitve brezplačno (popravilo ali zamenjava),

  • zahtevati znižanje kupnine,

  • ali odstopiti od pogodbe in zahtevati vračilo kupnine, če:

    • prodajalec neskladnosti ne odpravi v razumnem roku ali brez večjih nevšečnosti za potrošnika,

    • se neskladnost pojavi kljub poskusu popravila ali zamenjave,

    • je neskladnost tako resna, da upravičuje takojšnje znižanje kupnine ali odstop od pogodbe,

    • prodajalec izjavi ali je iz okoliščin razvidno, da neskladnosti ne bo odpravil v razumnem roku ali brez večjih nevšečnosti za potrošnika.

Zakonsko jamstvo za skladnost blaga velja neodvisno od morebitne dodatne garancije (prostovoljne garancije proizvajalca ali prodajalca).

Za uveljavljanje pravic iz naslova zakonskega jamstva ali dodatne informacije nas kontaktirajte na:
📧 info@lns.si
📞 041 400 550

8. Varnost

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter podjetju LNS, Jurij Šlehta s.p. odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov. 

9. Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) ter da podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bo posredoval tretji osebi. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Spletne trgovine, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Podatki se uporabljajo za namene izpeljava naročila.

GDPR soglasja

  • Z registracijo na spletni strani www.lns.si stranka soglaša in se strinja se z obdelavo podatkov za namene pošiljanja e-novic :
  1. Katere podatke zbiramo: Poleg podatkov v vnosnem polju se zabeleži IP-naslov računalnika, s katerega ste naredili prijavo. Nadalje pa se zbirata še čas odpiranja poslanih sporočil in čas klikov na povezave v sporočilih.
  2. Kakšen je namen zbiranja: Podatke zbiramo z namenom pošiljanja eObvestil, ki vam omogočajo redno obveščanje o aktualnem dogajanju na trgu dela, naši dejavnosti in storitvah. Podatke o časih odpiranja obvestil in časih klikov pa zbiramo za namen ugotavljanja vaše aktivnosti.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali: Vaše podatke hranimo, dokler ne zahtevate njihovega izbrisa oziramo dokler se ne odjavite + 1 leto.
  4. Kje lahko prekličete soglasja in zahtevate izbris, izpis ali spremembo: To naredite tako, da nam pišete na eNaslov: zrsz.obvestila@ess.gov.si.
  5. S kom bomo vaše osebne podatke delili: Vaših osebnih podatkov brez ustrezne pravne podlage ne bomo razkrivali tretjim osebam.

  • Strinja se z obdelavo podatkov za namene prilagajanja vsebine obvestil, tako da bo bolj v skladu s tem, kar si želi:
  1. Katere podatke zbiramo: Zbiramo podatke email in potrebne podatke za izdajo računa, lokacije, ki je natančna na ravni občine, ne gre za natančne koordinate – na podlagi številke IP, časa klikov, beleženja, katere povezave vas zanimajo ter s katerih naprav in v katerih brskalnikih odpirate in berete naša sporočila.
  2. Kakšen je namen zbiranja: S pomočjo teh podatkov lažje ugotovimo vaše želje, potrebe in zanimanja ter vam tako posredujemo bolj koristne in pomembne informacije za vas.
  3. Koliko časa bomo podatke zadrževali: Vaše podatke hranimo, dokler ne zahtevate izbrisa oziramo dokler se ne odjavite + 1 leto.
  4. Kje lahko prekličete soglasja in zahtevate izbris, izpis ali spremembo: To naredite tako, da nam pišete na eNaslov: info@lns.si.
  5. S kom bomo vaše osebne podatke delili: Vaših osebnih podatkov brez ustrezne pravne podlage ne bomo razkrivali tretjim osebam.

11. Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

12. Odveza odgovornosti

Ponudnik se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Za oddano naročilo bo veljala cena, ki je bila objavljena v času oddaje naročila.

1.2 Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (delno) odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obveščena.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

13. Akcije in promocije

Promocije, akcije (se razume vse, kar ni redna cena proizvoda), breplačna poštnina, se med seboj ne seštevajo. 

15. Pritožbe in spori

LNS, Jurij Šlehta s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si prizadeva za učinkovito reševanje morebitnih pritožb ter sporov.

V primeru spora lahko potrošniki svoje zahteve uveljavljajo pri LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje ali na info@lns.si041 400 550.

Podjetje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spori nebi mogli biti rešeni sporazumno, je za reševanje spora pristojno sodišče v Celju.

O PODJETJU: LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje Davčna številka: SI17112559 Matična številka: 6863922000 Datum vpisa v poslovni register: 7.6.2015

Vpišite željeno besedilo.

Za najboljšo izkušnjo pri LNS uporabljamo piškotke. Prosimo, sprejmite pogoje za nadaljevati. Preberi več.