Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga in reklamacije

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči odstop od pogodbe:

– na obrazcu, predpisanem s Pravilnikom o obrazcih z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (obrazec najdete tukaj, lahko nam tudi pišete in vam ga pošljemo)

– z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (lahko tudi ustna, npr podna preko telefona)

– preko spletne strani podjetja ali na kontaktni e-naslov info@lns.si

Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu. Strošek vračila blaga nosi kupec. Izdelki morajo biti nerabljeni (geli in barvni geli ne odprti) in nepoškodovani ter zapakirani v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago z dopisom o odstopu vrniti na naslov:

LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje

Več o pogojih odstopa od pogodbe si lahko preberete na:
👉 www.lns.si/splosni-pogoji 

Podatki o podjetju: 

Davčna številka: SI17112559, Matična številka: 6863922000. Datum vpisa v poslovni register: 7.6.2015

Vsi zapisi, listine, tehnična dokumentacija in druga dokumentacija, povezana s predmetom pogodbe, so in ostanejo v lasti LNS, Jurij Šlehta s.p., tudi po sklenitvi pogodbe, razen če je LNS, Jurij Šlehta s.p. izdal pisno dovoljenje za uporabo tega gradiva. V primeru da LNS, Jurij Šlehta s.p.izda soglasje za uporabo te dokumentacije, se stranka zavezuje, da bo omenjeno dokumentacijo uporabljala izključno za namene vzdrževanja in nima pravice fotokopiranja in distribucije. Stranka soglaša in je izrecno seznanjena, da omenjena dokumentacija predstavlja poslovno skrivnost družbe LNS, Jurij Šlehta s.p.

 

 

Garancija

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

Garancija preneha veljati pri:

  • Neupoštevanje navodil za uporabo,
  • Popravila, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • Vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • Malomarnega ravnanja z izdelkom,
  • Poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo, se lahko obrnete na info@lns.si

Za vse uv-lučke in elektro aparate je garancija 12-mesecev, razen če ni posebej navedeno obdobje garancije.

 

Zakonsko jamstvo za skladnost blaga in storitev

LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje odgovarja za skladnost blaga s prodajno pogodbo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga v roku dveh let od datuma izročitve blaga. Potrošnik mora o neskladnosti blaga obvestiti prodajalca najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

V primeru neskladnosti blaga ima potrošnik pravico zahtevati:

  • brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjavo),

  • znižanje kupnine ali

  • odstop od pogodbe in vračilo plačanega zneska, če:

    • prodajalec neskladnosti ne odpravi v razumnem roku ali brez večjih nevšečnosti za potrošnika,

    • se neskladnost pojavi kljub poskusu popravila ali zamenjave,

    • je neskladnost tako resna, da upravičuje takojšnje znižanje kupnine ali odstop od pogodbe,

    • prodajalec izjavi ali je iz okoliščin razvidno, da neskladnosti ne bo odpravil v razumnem roku ali brez večjih nevšečnosti za potrošnika.

Pravice iz naslova neskladnosti blaga veljajo neodvisno od morebitne prostovoljne garancije, ki jo zagotovi prodajalec ali proizvajalec.

Za dodatne informacije ali uveljavljanje pravic nas kontaktirajte na:
📧 info@lns.si
📞 041 400 550

Več informacij najdete tudi v naših Splošnih pogojih poslovanja.

Reševanje sporov

LNS, Jurij Šlehta s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si prizadeva za učinkovito reševanje morebitnih pritožb ter sporov.

V primeru spora lahko potrošniki svoje zahteve uveljavljajo pri LNS, Jurij Šlehta s.p., Mariborska cesta 86, 3000 Celje ali na info@lns.si, 041 400 550.

 

Podjetje ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

 

Vpišite željeno besedilo.

Za najboljšo izkušnjo pri LNS uporabljamo piškotke. Prosimo, sprejmite pogoje za nadaljevati. Preberi več.